بعد اینکه ببخشید تند حرف می زنم ولی پسره به شخصی پیام میده من کلاس هشتم هستم واس تهران ترازم 10500 شده اعتراض دارم در ازمون 5 ابان من چرا نیستم .
گفت بهش : دوست عزیز اولن این سایت کلاس ماست - دومن تو کلاس هشتمی - سوما این واس 24 خردا- ثانیا به تو هیچ ربطی ندارده .... فضول.
بله همکلاسی ها.
ما را در سایت نفرات برتر ازمون های قلم چی به نفر هشتم و چهل و ششم توجه کنید دنبال میکنید
برچسب: بینندگان, نویسنده: بازدید: 256