
بینندگان این سایت نباید بیش از35 نفر باشند طبق امار کلاس و معلم و اقا مدیر و موسوی. بعد اینکه ببخشید تند حرف می زنم ولی پسره به شخصی پیام میده من کلاس هشتم هستم واس تهران ترازم 10500 شده اعتراض دارم در ازمون 5 ابان من چرا نیستم . گفت بهش : دوست عزیز اولن این سایت کلاس ماست - دومن تو کلاس هشتمی - سوما این واس 24 خردا- ثانیا به تو هیچ ربطی ندارده .... فضول. بله همکلاسی ها....
ادامه مطلب